Joboffice projectmanagement

Laura Hannema  –  06 43044082  –  laura@job-office.nl

Onze projectvisie

Het ene project is het andere niet. Ze zijn er in alle soorten en maten, afhankelijk van en afgestemd op de activiteiten van uw organisatie. Een heldere definitie vooraf is van belang.

Organiseren

Onze werkzaamheden

Plan van aanpak

De doelstelling en het resultaat is de start van het opzetten van een goed projectplan, ook wel plan van aanpak genoemd. Het projectplan is een belangrijk onderdeel voor de sturing van het project, en verdient zijn tijd en waarde voor het maken ervan bij de uitvoering van het project al snel terug.

Samen met het projectteam worden de zaken besproken en opgesteld, waarna er een helder stuk kan worden gepresenteerd.

  • een goede planning
  • een goede begroting
  • een plan van aanpak

 

Uitvoering

In deze fase vindt de bouw van het project plaats. Het is de fase dat een project zichtbaar wordt voor buitenstaanders. Voor hen lijkt het alsof het project nu pas gestart is. Het is de ‘doe’ fase. In deze fase is het van belang om de vaart er goed in te houden. 

Het is van belang om te blijven communiceren met projectleden en de organisatie door op vaste tijden de voortgang te bespreken. 

Oplevering

Zodra het projectdoel behaald is worden werkzaamheden die nodig zijn om het project draaiende te houden beschreven.

Tijdens de evaluatie nemen we het gelopen traject door. Benoemen de aandachtspunten en bespreken indien nodig de nazorg.

  • een draaiboek
  • een stappenplan
  • rapportage

Vind de beste project coordinator voor uw organisatie

Waar kunnen wij u bij ondersteunen?

Laura Hannema

Contact ons

Bel ons of laat een notitie achter en wij bespreken de mogelijkheden

Flexibele, meedenkende en veelzijdige organisatietalenten met groot aanpassingsvermogen.

Laura Hannema